اگر در وب فارسی اصول طراحیبهینه بنر تبلیغاتی را جست و جو کنید صدها مقاله مشاهده می کنید که همگی آنها بیان می کنند که یک بنر تبلیغاتی بهینه باید:

  • از تضاد رنگ استفاده کرده باشد
  • مدت زمان آن مناسب باشد
  • گزینه فراخوانی به اقدام مناسب داشته باشد
  • گرافیک جذاب و در عین حال ساده داشته باشد
  • و …

این موارد، گرچه صحیح هستند اما به طور تئوریک و کلی بیان شده اند و در واقع، نمی توان دانست که چه رنگ هایی تضاد بهتری ایجاد می کند، چند ثانیه برای بنر مناسب است، چه متنی برای گزینه Call to Action انتخاب کنیم و … .

به همین دلیل در سری مقالات آراتیس با موضوع معرفی بدترین و بهترین بنرهای تبلیغاتی استارتاپهای ایرانی، نمونه بنرها را انتخاب کرده و نقاط مثبت و منفی آنها را بیان می کنم تا به صورت موردی و عینی، با اصول طراحی بهینه بنر تبلیغاتی آشنا شوید(اینجا را کلیک کنید)

در این مقاله، ۱۰ بنر را انتخاب کردم که بدون اولویت بندی و نمره دهی، ویژگی های مثبت هر کدام را بیان می کنم.

 

برای مشاهده متن کامل مقاله در سایت آراتیس، روی لینک زیر کلیک کنید:

۱۰ بنر تبلیغاتی برتر استارتاپهای ایرانی در شهریور و مهر