MLM

 

شاید شما جز افرادی هستند که عادت دارند زندگی خود را بر پایه ضرب المثل معروف " هر چه پیش آید خوش اید " تنظیم می کنند.اما اگر جز آن افرادی هستید که زندگی خود را مصداق بیت " چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد - من نه آنم که زبونی کشم از چرخ و فلک " می دانید پس این مطلب را برای شما تهیه کرده ایم.

 

در مطلب " درآمدزایی با طعم بازاریابی شبکه ای " به طور ساده و دوستانه متن یکی از اعضای شبکه بادران را برای شما منتشر کردیم تا با ماهیت کار آشنا شوید.در این نوشته سعی داریم به طور علمی تر به بازارایابی شبکه ای پرداخته و آن را تحلیل نماییم.

 

1-مزیت های فوق العاده بازارایابی شبکه ای

شما چه کارمند باشید و چه مدیر یا فروشنده و ... به ازای تعداد ساعات محدودی در روز می توانید مبلغ متوسطی درآمد داشته باشید. درآمد شما معمولا میانگین ثابتی داشته و هر روز هم تعداد ساعات کار شما مشخص است.در واقع زندگی شغلی ریتم ثابت و محدودی دارد. بازاریابی شبکه ای دقیقاً مخالف این محدودیت است!

شما در بازاریابی شبکه از قدرت دو اهرم استفاده می کنید : اهرم زمان و اهرم تصاعد.

اهرم زمان : شما حتی اگر در طول یک روز اصلاً نخوابید و استراحت نکنید فقط 24 ساعت می توانید کار کنید! یعنی تمام فشار کاری بر روی دوش شما خواهد بود.اما در بازاریابی شبکه ای شما می توانید روزانه به اندازه چند روز،چند ماه و چند سال کار کنید! در بازاریابی شبکه ای رسیدن به موفقیت مالی هم توسط شما و هم توسط شبکه فروش شما انجام می شود.در واقع نیاز نیست خود شما دائم کار کنید بلکه این شبکه فروش است که برای شما کار می کند.مثلا اگر 100 زیرمجموعه داشته باشید و این 100 نفر به طور میانگین روزانه فقط 1 ساعت برای بازاریابی شبکه ای کار کنند شما روزی 100 ساعت کار کرده اید!

اهرم تصاعد : شما در هر شغل دیگری ریتم ثابت دارید:حقوق ثابت،ساعت کاری ثابت،شرایط کاری ثابت و ... اما در بازاریابی شبکه ای ساعات کاری و درآمد شما به طور تصاعدی در حال افزایش است.مثلا شما 3 نفر زیرمجموعه جذب می کنید با روزی 1 ساعت کار ( =3 ساعت کار روزانه کل )،هر کدام از این سه نفر 3 نفر دیگر جذب می کنند که 27 نفر می شود ( 27 + 3 =30 ساعت کار روزانه کل ).حال این 27 نفر هم هر کدام 3 نفر و سه نفر های جدید هم به همین ترتیب رشد کنند تصاعد ساعات کاری شما به طور خودکار افزایش یافت.همچنین اگر هرکدام از این افراد ماهانه فقط و فقط 300 هزار تومان خرید داشته باشند تعداد افراد کل را در 300هزار تومان ضرب کنید تا به قدرت تصاعد بازاریابی شبکه ای پی ببرید!

 

2-امنیت شغلی بازاریابی شبکه ای

اگر شما هم در گذشته توسط شرکتهای هرمی کلاه بردار ضرر کرده اید و می ترسید این اتفاق دوباره برای شما تکرار شود باید بدانید که خوشبختانه دیگر چنین نگرانی در کشور وجود ندارد. پس از تصویب قانون فعالیت شرکتهای بازاریابی شبکه ای و دستگاه های ناظر بر عملکرد این شرکتها دیگر شاهد اتفاقات بد گذشته نبوده و نخواهیم بود.

در حال حاضر 11 شرکت در کشور در زمینه بازارایابی شبکه ای به طور قانونی فعال هستند که فعالیتشان به شدت زیر نظر نهادهای نظارتی،امنیتی و اقتصادی می باشد.(لیست این شرکت ها در سایت وزارت بازرگانی و سایت ایران هشدار موجود است )

3-امکان سنجی موفقیت در بازاریابی شبکه ای در ایران

متاسفانه در ایران دو مشکل عمده برای فعالیت بازاریابان شبکه ای وجود دارد:

-کلاهبرداری ها و تجربه های ناموفق شرکت های هرمی خارجی و داخلی در گذشته

-عدم پذیرش و درک عمومی برای مزیت کسب و کارهای اینترنتی و شبکه ای ( نگرش سنتی )

البته مورد اول به راحتی قابل رفع بوده همانطور که تاکنون بسیاری از این افراد وارد مجموعه شده و فعالیت می کنند.اما مشکل دوم به تدریج در حال رفع شدن به صورت خودکار بوده و روز به روز تمایل به درآمدزایی از این روشها بیشتر می شود.

گرچه هنوز بازاریابی شبکه ای صنعت نوپا و جوانی در کشور بوده که مشکلاتی را نیز دارد اما به همت مسئولان دولتی و شرکتهای بزرگی مانند شبکه بادران  شاهد بهبود روزانه این فضای پر رونق کسب و کار هستیم. ( با آموزشهایی که به بازارایابان جدید ارائه می شود به راحتی می توانند این دو مانع را پشت سر بگذارند. )

 

4-کسب درآمد میلیونی از بازاریابی شبکه ای

شخصاً افرادی را ملاقات کردم که ماهانه بین 7 تا 60 میلیون تومان درآمد ثابت از بازاریابی شبکه ای دارند.این درآمدها مربوط به همین ماه های اخیر بوده که درآمدشان روز به روز در حال افزایش می باشد.

ویژگی های برتر بازاریابی شبکه ای و تمایز آن با سایر مشاغل سبب می شود که افراد - با توجه به حجم تلاش و پشتکارشان - بعد از 6 ماه، یک سال و یا بیشتر به این رقم های کلان دست پیدا کنند.جالب اینجاست که بعد از این مدت،دیگر این افراد هیچ تلاشی نداشته و فقط ماهانه پورسانت خود را دریافت می کنند!

شما می توانید در کنار شغل اول خود، در کنار تحصیل خود و در هر شرایطی این شغل را پیگیری کرده و با صرف روزانه حداقل یکی دو ساعت به چنین درآمدهایی برسید ( اگر کسی توانسته ماهانه چند ده میلیون درآمد داشته باشد پس قطعاً شما هم می توانید... )

 

5-بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران

همانطور که بیان شد اکنون 11 شرکت مجوزدار در زمینه بازاریابی شبکه ای در کشور فعالیت می کنند.از بین این شرکتها با توجه با فاکتورهای زیر،بهترین شرکت را به شما معرفی می کنیم:

  • مدت زمان فعالیت
  • تنوع و کیفیت محصولات
  • طرح های درآمدزایی بازاریابان
  • سیستم مدیریت و پشتیبانی
  • برنامه های پیشرفت و ارتقای سیستم
  • ارتباط و همدلی بین بازارایابها
  • آموزش بازاریابها

با توجه به این عوامل، شرکت " شبکه بادران " به عنوان اولین شرکتی که در کشور مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای گرفت را به عنوان بهترین شرکت در این زمینه معرفی می کنیم. شبکه بادران با برنامه ریزی دقیق روز به روز در حال پیشرفت بوده و محصولات تولیدی خود را نیز به بازار ارائه کرده است.

این مجموعه ویژگی های بسیار بااهمیتی داشته که باید در مطلبی جداگانه آنها را بیان نمود.اما اشاره به این موضوع که بسیاری از فعالان باسابقه بازاریابی شبکه ای در حال فعالیت در این مجموعه بوده و این سیستم را تایید می کنند گواهی بر آینده چشمگیر بادران و بازاریابهای آن می باشد.

 

6-آموزش عضویت و فعالیت در شبکه بادران

در بادران تعهد به اعضای جدید بسیار بالا بوده و همه بر این باورند که برای موفقیت مالی خود، باید ابتدا زیرمجموعه ها به درآمد بالا برسند لذا آموزش و پشتیبانی مستمر در دستور کار بوده و هر ماه به طور متوسط سرگروه های باتجربه در چند شهر کشور سمینارها و جلسات آموزشی رایگان برای اعضا برگزار می کنند.

در صورتی که تمایل به عضویت در بادران را داشته یا می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید به سایت زیر مراجعه کنید:

 

عضویت در بادران