landing

 

همانطور که می دانید صفحه فرود یا Landing Page یکی از ابزارهای مناسب در بازاریابی آنلاین بوده که بیشترین کاربرد آن برای جمع آوری بانک ایمیل هدفمند می باشد.

اخیراً سایتهای ایرانی نیز به سمت طراحی صفحه فرود حرفه ای و کارا در تبلیغات اینترنتی خود رفته اند به نحوی که کاربر در اولین مراجعه به سایت، با این صفحه مواجه می شود.

در این نوشتار می خواهیم دو صفحه فرود دو سایت ایرانی را بررسی کرده و ویژگی های مثبت و منفی آنها را بیان کنیم.جهت مشاهده این دو صفحه ورود که مربوط به سایتهای دیزاین پد و مولتی کافه می باشد در ادامه مطلب همراه ما باشید...

1-بررسی صفحه فرود سایت مولتی کافه

( جهت مشاهده آنلاین صفحه فرود، اینجا را کلیک کنید )

 

این صفحه فرود دارای گرافیک زیبا و کاربردی بوده که کاربر را به راحتی به اصل مطلب هدایت می کند.متن استفاده شده نیز با دقت انتخاب شده که به خوبی کاربر را به ثبت ایمیل خود تشویق می کند.

همچنین افکتی که فنجان را چرخش داده و به سمت کادر نوشتن ایمیل اشاره می کند نیز یکی از ویژگی های مثبت این صفحه می باشد.اما تنها عیب این صفحه فرود، عدم درج لینک به سایت اصلی می باشد.گرچه ممکن است این امر اگاهانه انتخاب شده باشد اما سبب خواهد شد بخشی از مراجعه کنندگان به این صفحه که تمایلی به ثبت ایمیل خود ندارند را از دست دهند؛ در صورتی که اگر گزینه ای با عنوان " سایت ما رو مشاهده کن " در این صفحه وجود داشت بخش زیادی از مراجعه کنندگان به این صفحه ( چه آنها که ثبت نام کردند و چه آنهایی که ایمیل خود را ثبت نکردند ) به صفحه اصلی سایت مراجعه می کردند.در صفحه اصلی سایت نیز می توان این تکنیک جمع آوری ایمیل را نیز درج نمود تا بیشترین تعداد ممکن مراجعه کنندگان به سایت را در بانک ایمیل لیست نمود.

 

2-بررسی صفحه فرود سایت دیزاین پد

( جهت مشاهده آنلاین صفحه فرود، اینجا را کلیک کنید )

 

دیزان پد در این صفحه نقش یک مسئول ارتباط با مشتری را ایفا کرده که به خوبی بازدیدکننده خود را راهنمایی می کند.هر بازدیدکننده می تواند با تجه به شغل/علاقه مندی خود یکی از گزینه های ششگانه موجود را انتخاب نماید تا اطلاعات مربوط به محصول دیزان پد متناسب با نیاز و دانش وی به او نمایش داده شود.در واقع دیزاین پد متناسب با هر مخاطب خود،اطلاعات کاملی از خدمات خود تهیه و ارائه نموده است.

نکته عطف این صفحه فرود، گزینه ششم یعنی " هیچکدوم! همینطوری اومدم ببینم دیزان پد چیه! " می باشد که سبب شده هیچ کدام از بازدیدکنندگان دیزان پد فرصت مطالعه این محصول را از دست ندهند
.

---------------------------------------------------------------------------

تنها به اندازه 2 کلیک با راه اندازی کسب و کار اینترنتی درآمدزای خودتان فاصله دارید:

1 خدمات مشاوره برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی از صفر تا صد
2 طراحی انواع سایت فروشگاهی، تفریحی، دانلود موزیک و ... با قیمت بسیار ارزان

اپلیکیش ما را در کافه بازار دانلود کنید و کسب و کار اینترنتی خود را ایجاد نمایید :

راهنمای جامع و خودآموز خوداشتغالی در اینترنت با 50 سرفصل آموزشی و 21 ایده