همه ما خاطره های ناخوشایندی از هجوم ناخواسته پیامکهای تبلیغاتی با وعده جوایز میلیونی، بازی های پیامکی، هر پیامک ۱۰۰ تومان و … مواجه بودیم که این امر ما را به استفاده از اپلیکیشنهای مختلفی برای مسدود کردن این پیامکها واداشت. گرچه این روش مارکتینگ زمانی درآمد قابل توجهی برای ارسال کنندگان آن پیامکها به همراه داشت اما به دلیل آگاهی مردم از ماهیت این پیامکها و افزایش بی رویه تعداد پیامکهای ارسالی، روز به روز این ارسالها محدودتر و بازدهی آنها کمتر خواهد شد.

مدتی پیش اپلیکیشنی با عنوان ” پایتخت ” در کافه بازار معرفی شد که نام و محتوای آن از سریال محبوب پایتخت گرفته شده است.این اپ با برگزاری لیگهای آنلاین و روزانه در مورد محتوای هر قسمت از سریال پایتخت به صورت پرسش و پاسخ پیامکی توانسته........

 

برای مطالعه ادامه مطلب، به وبسایت منبع این مقاله مراجعه کنید(روی لوگو کلیک کنید )