هدف این نوشتار تاکید بر لزوم دقت در طراحی بنرهای تبلیغاتی و رد این گزینه که " بنرهای تبلیغاتی باید به صورت فلش باشند " می باشد. گاهی سادگی نشان زیبایی و حرفه ای گری می باشد...

 

1-بنر تبلیغاتی سایت دیجی کالا

 

 

همانطور که مشاهده می کنید یکی از برتری های این بنر،سادگی آن می باشد.استفاده از رنگهای سفید،قرمز و خاکستری به خوبی توانسته به زیبایی این بنر کمک کند.در پس زمینه این بنر،تنها یک طرح ساده و کم رنگ وجود داشته که علاوه بر زیباسازی بنر، چشم بیننده را از محتوای اصلی بنر منحرف نمی کند.دیجی کالا در این بنر تنها به سه نکته اساسی در تبلیغات بنری خود بسنده کرده که بدون شک همین سه نکته توانسته بازدهی این بنر را تضمین کند:
1-استفاده کاملاً بارز از لوگوی خود : برندسازی و بهره بردن از مزیت برند بودن 
2-شعار تبلیغاتی : معرفی کسب و کار خود در یک جمله به گونه ای کاملاً استوار و پرنفوذ
3-تحریک بیننده به کلیک :به طور واضح با تحرک مناسب تصویر توانسته به خوبی از تکنیک CalltoAction استفاده کنید.چشمک زدن فلش،تحریک بیشتری ایجاد می کند.
توجه کنید که این سه بخش به خوبی از نظر رنگ شناسی،فاصله از هم،اندازه و ترتیب قرار گرفتن در بنر طراحی شده اند.

 

 

2-بنر تبلیغاتی سایت 5040

 

5040

 

این بنر نیز از محیط گرافیکی خلوتی بهره می برد که سبب می شود توجه بیشتری به محتوای اصلی شود.در این بنر نیز آدرس سایت و لوگوی آن به وضوح قابل مشاهده می باشد.
همچنین جمله " اطلاعات بیشتر " استفاده قابل قبولی از CalltoAction می باشد که با توجه به عبارت " 588 میلیون " هر کاربری را برای کلیک تسلیم خود می کند!
این بنر از کمترین تصاویر متحرک،بیشترین بازدهی را نصیب بنر خود کرده است.هماهنگی بین رنگهای این بنر نیز اثر مطلوبی در دید مخاطب خواهد داشت.

 

 

-------------------------------------------------------------------------

تنها به اندازه 2 کلیک با راه اندازی کسب و کار اینترنتی درآمدزای خودتان فاصله دارید:

1 خدمات مشاوره برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی از صفر تا صد
2 طراحی انواع سایت فروشگاهی، تفریحی، دانلود موزیک و ... با قیمت بسیار ارزان